viernes, 3 de julio de 2009

El Medellot i L'illa Pedrosa 14/6/09 (2 inmersions impresionants)

Hola a tots. El passat 14 de Juny vaig ser a L'Estartit juntament amb la gent de DivertySub per fer 2 inmerssions. La 1ª la vam fer al Medellot, aquest es un Illot que es troba situat al Nord de la Meda gran, dintre de la reserva natural de les illes Medes. Es una de les inmerssions menys frecuentades a les Medes, però no per aixó deixa de ser atractiva. Jo era la 1ª vegada que la feia i em va agradar força, ja que hi ha fauna abundant i pots arribar si vols, a quasi 40 metres de fondaria.

La 2ª inmerssió la vam fer a L'Illa Pedrosa, a prop de L'Estartit i situada a la costa del Montgrí. Aquesta es una inmerssió que feia temps que l'hi anava al darrera, ja que m'habían parlat molt bé d'ella, i va complir totes les meves espectatives. Te un túnel que atravessa l'illot que no representa una gran dificultat, ja que es d'unes dimenssions considerables. L'entrada la trobem a 12 metres i la sortida a uns 20 metres de fondaria i te una llargada de més de 50 metres. Una vegada atravesat aquest túnel, no més ens queda vorejar l'illot per tornar a l'embarcació i per el camí, maravellar-nos de la quantitat de vida que podem trobar en aquest fantastic indret.

Per la 2ª inmerssió vaig fer servir Nitrox, ja que el temps en superficie entre aquesta i l'anterior inmerssió, va ser de poc més d'una hora, i una barreja d'aire enriquida en oxigen sempre ens anira bé per poder estar més temps en el fons i no entrar en llarges parades de descompresió.

El Medellot 14/6/09
(Nivel 2)
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Javi56'31.1m15.5m18ºc10m-15m15l200bars50bars


Illa Pedrosa 14/6/09
(Nivel 2)
CompañeroTiempoProf.MáximaProf.MediaTemp.VisibilidadBotellaInicioFinal
Adri51'26.5m16.7m15ºc5m-10m12l (ean33%)
200bars40bars

No hay comentarios: